ghjk

Är du kär i någon? - Jåå :3
Har du ett förhållande? - Jo de har jag :*
När hade du senast sex och med vem? -  
Har du fått ditt hjärta krossat? - Kan man väl säga ^^

Saknar du ditt ex? - Nej c:
Vill du ha tillbaka ditt ex? - å aldrig

Vem pussade du senast? - min man :3
Vem kramade du senast? - Maria tror jag :3
Vem höll du handen med senast? - Min man :*
Hur många har du älskat på RIKTIGT? - Två.

Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Asså de är olika, men just nu vill jag ha förhållande
Vad tycker du om distansförhållanden? - Funkar så länge båda verkligen vill :)
Hur länge är ditt längsta förhållande? - flera månader, haha kan inte säga exakt än :3

 

Någon låt som betyder lite extra mycket för dig: Snak the ripper thats fine

Berätta om din första kärlek: Finns ingenting att säga om den, förutom att den var inge bra haha. Fast sånt ser man ju mest i efterhand.

Berätta om din första kyss: Den minns jag inte, men min första kyss med min man var så jävla awkward så jag höll på å dö :D Hahaha var verkligen inte de jag förväntade mig xD

Något som gör dig lycklig: Min man å mina vänner, inte dom där jävlarna man ba hälsar på utan dom få jag verkligen har med mig genom livet i alla lägen.

Något som gör dig ledsen: Att det är som de är och åren som passerat.

Ett beroende: Närhet å chips HAHAHA

Din bakgrundsbild på mobilen: Är min lilla ebärt :3

okeeh nu kunde jag inte ladda upp bilden av nån konstig anledning...

Röker/snusar: Nä men föredrar å röka framför att snusa :)

Favoritfilm: This is England

Favoritskådespelare: Har ingen ;s

Ett yrke du skulle trivas inom: Glasblåsare, psykolog, byggarbetare eller typ egen företagare :*

Ett yrke du aldrig hade kunnat tänka dig att ha: dagisfröken, 

En kändis du skulle vilja träffa: vet intee 

Senaste filmen du såg på bio: ööh 

Beskriv din drömpartner: har ingen beskrivning

Något du aldrig glömmer: en massa hahah

En snygg kille: Jonas

En snygg tjej: jag HAHHA

Ditt senaste inkomna sms: orkar inte kolla D:

Personen du senast skrev med: Maria tror jag ahhah

Favoritmaträtt: :o creole fries HAHA

En blogg du läser varje dag: ööh vet inte :s

Din civilstatus: gift

En riktigt dålig dag som du lagt på minnet: vill jag inte tala om :D

Ditt intresse: har typ inge

Beskriv din klädstil: lol tar på mig de jag tycker är fint

Beskriv en perfekt dag för dig: ingen stress, sova länge eller ingenting alls, massa mat å mina älsklingar :3

Din favoritkänsla: lycka

Du skulle vilja heta: finns typ inga fina tjejnamn...

Senaste personen du kysste: min man, annars min katt

Något du vill ha just nu: choklad å pommes

Favoritämne i skolan: slöjd tror jag

Senaste låten du lyssnade på: vet itne ._.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0