Thats where im goin' cuz the devil is inside

Kvällen blev chill men inte som jag ville egentligen..
Käkade på max, faaaast blev å äta maten på en trappa upp medans pappa fixade med sin catering ;)
Mötte upp några kompisar, chillade.. Skyndade typ genom hela staden fatt dom ba jagade runt varann hela tiden och jag hatar ju att gå själv så a :)
Ajja, träffade John så drog upp till uh där det knappt var nå folk alls :o
Pojken min var med Anton, vikket sög fatt jag inte får vara med Anton, fuck dat.. :(
Ajja, sjöng nå sing star liknande vann över Jame :D
Blä, gjorde typ inget men de va chill, dom försökte ju lära mig spela biljard.. HEHE.. ;D
Kvällen fortsätter med massa musik i lurarna och nedladdningar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0