Love?

Guu kvällen igår,
Uh öppnade nio så jag var med James ett tag och sen så drog han hem och jag gick till max med Jolla och Jonas. Fick en sundae eller vad dom nu heter.. Ajja, Sacha och Shanti kom och typ käka upp deras mat som vanligt haha
Nämennä de slutade med att vi var i leklandet och det blev lite tjafs mellan nåra, sen så trodde vi att nån hade tagit Shantis dator med Jonas och Jolla hade tagit med den ut :)
Vi drog till uh och ba chilla, jag å eve spelade fotboll med Beng (tror de var han) och Marely eller nå sånt.. Det var kul fast jag och Beng (?) förlorade hela tiden.. Hheheh:D
Ajja, såg lite av en film emn den sög, man ba hallå en flygande stol come on...
Kollade på när Shanti spelade minecraft/mindcraft ? JA NÅ SÅNT DÄNT IAF
Orkar typ inte berätta så mycke, de va mysigt iaf faaaaast blev sjukt less när Sacha kastade ostbågar på mig såå jag lacka lite men hallå var trött också men de, de blev lugnt HAHAH..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0