Vi ses ibland i mitt sagoland

Okeej jag har inte bloggat på typ tre två dagar?
Tar en kort sammanfattning av dagarna, haha ;)
Fredag; Skola som sög, sen så blev de å möta upp en massa i stan och så drog vi vidare, Sådär lagomt kul haha ska inte berätta så mycke från kvällen.
Lördag; Jag gick in till stan var där med Astrid, köpte Ricinolja för jag vill testa å se om det faktiskt gör så att håret blir längre men mer om de i ett annat inlägg. Sen när allt höll på å stänga så träffade jag några jag "känner" och så var vi med dom, James snöbadade mig :( Hahah sen så blev de å vara på tasty med en massa där jag träffa en göllitjej som hade samma musiksmak som jag :D
Dog lite grann när jag såg dom här kakorna, HAHAH ni får leva med att en e sne ;)
Lätt sötaste kiwin <3
Mobba inte minen. hahah orkade ba inte ta en nyyy

Kommentarer
Postat av: Anonym

In och checka min underhållande blogg. Anmäl dig även till Veckans blogg, då du (om du vinner) får ta del av alla mina 500 läsare PER DAG! Det går mycket snabbt och är enkelt..

http://swaxu.bloggplatsen.se/2012/01/29/7206633-veckans-blogg/

2012-01-29 @ 18:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0