Vi ses i dina drömmar.

Har so men ingen fokus. Tihihi jobbade faktiskt mycket på matten ;) hehe...................................
Nämen vettefan vad jag ska blogga om.. Igår var jag med Shanti, asså den pojken. Fick vänta typ aslänge på han i stan och så orkade jag inte hänga efter nån random så a.
Men ajja, vi drog hem till han och senare åkte vi till mig men vi var ju tvungna å byta buss i stan så ba missa vi bussen man ba yäää... Ajja, vi träffade nån Andre tror jag de var han var väl skumm/kul haha ;)
Shanti skulle ju lära mig spela cs.. De gick inge bra, jag satt mest och störde han när han spela :love: Hahah
Lite smågamla bilder sådär :)
Blää ibland saknar jag mitt bruna hår för att mina lockar var mycket finare i det. Men trivs bättre i svart ;)
Så jag känner mig just nu, ba lessssssssssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: det ser du nu! :D

because of you , utan dina andetag!

2012-01-31 @ 18:27:38
URL: http://swaxu.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0