UNDERCOVER

Johanna ringde och väckte mig 10.. Lite halvt hemskt sådär, så jag duscha och sen så fick hon pallra sig hit ;)
Jag åt och så drog vi till candycorner där Johanna köpte julmust, hahaha så när vi sak gå där ifrån så hör man
Johanna- Im UNDERCOVER
*kollar bak och ser att flikkan ligger på marken*
HAHAHAHAHAAHHA vi dog i garv typ ;)


Vi gick till Matilda frös så de va sjukt, hjälpte ju inte att en snösaksbil ba spruta ner oss med snö?
Ajja Matilda och Maria låg å sov så vi väckte dom :D Sen så somnar jag på golvet och Maria i sängen...
Då gick Johanna och Matilda ut hahaha och köpte lite godis ;p
Hahah la mig i sängen sovit där till typ 15:00 då Johanna skulle hem så jag drog också för skulle ba sova mera annars... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0