Det finns så mycke att säga


Idag var jag ju med Johanna, vi drog till storheden och flumma runt lite typ, hon å jag köpte en tårta (!!) så satt vi å käka tårta hahah vi orkade inte äta upp den xD Vi gick runt i lite fulabutiker och så när vi skulle ta bussen hem så kom den när vi var på andra sidan av storheden, så vi ba sprang genom snö och allt, askul :D
Vi har typ ramlat lite idag också ;)
HAHAHAH vi var ju inne på coop forum, de finns som ett ställe där man kan sitta och så skulle vi gå och då ramlar eller så knuffade Johanna ner mig på golvet ( tror på det andra alternativet ;) ) så låg jag där i garva och alla kollade jätte skummt på mig så Johanna ba du får resa dej upp.. xD
HAHAHAHA myys ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0