Vad vill du ha?

Idag så ringde jag pojken direkt när jag vaknade och fick typ 30-40 minuter på mig att fixa mig??
Åkte in till stan mötte upp pojken på uh, drog ner på stan ett tag letade bälte åt han meeeen de gick ju inte så bra då..
Ajja, vi drog till skatehallen kollade på när han skejta åsådär, smsade upp mitt batteri och hans batteri..
Drog in till stan igen, drog till uh drog hem HAHAHHA träffade eve på busshållsplatsen? Blev HELT mindfuck för alla ba "NÄÄ hon drog för aslänge sen!?"
Drog tillbaka till uh efter jag ätit, fixade naglarna och sådär var där å ba chilla sen senare drog jag å pojken till örnäset där vi köpte kakor <3 :3
Dom är jättelånga, dock på bilden ser mi hand fett stor ut?????
Gooooooos, nämennä emorn så ska jag ta bilder meeen dom kommr bli halvkassa fatt min kamera på mobilen suger men de är bättre än en massa egopiiiiiccccccssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0