MEH HALLÅ NI GLÖMMER JU BRÖDET

Kvällen då:
Mamma körde mig till Astrid, hon å jag gick en bit efter stranden och letade efter nånstans att grilla :D HAHAHA vi ringde ut Emil, han kom och vi kom på att vi grillar på hans balkong istället :D Askul, vi satt där å grilla pinnbröd, brände det mest och pinnen började brinna HAHAHA
HAHAH bilderna blev lite skumma men dom funkar!! ;)
Astrid hade med sig nå kakor, som var jättegoa men när jag fota dom såg de ut som en hög bajs... :( xD
HAHAHAHAHAHHAHA, satt å åt på Emils smälta godis xD Nämen nä vi mötte upp Maria och drog till konsum å köpte chips å dipp hahaha :( Så när vi kommit hem å allt så vill Astrid ha dricka.. Så jag å Emil går tillbaka till konsum å köper dricka haha x) Så är de en kille som e typ 20 som står å pissar vid bankomaten!? Hatar sånt.
Emil är lite som han är ;)
Nämen just när vi klev innan för porten så ringer maria eller astrid och säger att dom ätit upp all dipp... HAHAHAH.. Kvällen slutade med en massa mys :D
Hehehheheh...
Så sitter man här på skrivbordet med öppet fönster å äter nån påsktårta, fett gott :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0