"Men jag har hämtat grekerna"

"Men jag har hämtat grekerna" egentligen ska de nog stå så här "Men jag har hämtat grejerna" för jag är helt säker på att jag inte har greker i mitt rum ;)

Kom just hem från stan :D Varit där hela dagen ;)
Ajja, vi väntade på Ulrik men jag och Johanna fick typ psyk för alla bara glodde sönder så vi gick och kom tillbaka sen :P
KOLLA VAD JAG FICK ;v :D:D:D
Det är ju såhära spegelvänt xD Nämen jag blev typ asglad att han skrev på min arm xD Känner mig fett löjlig.. :D
Ajja, dom andra drog hem vid 3 och då var det bara jag och Astrid kvar :love: HAHAHAH XDD Men vi hade lite tråk sådär käka godis å sånt :p Sen kom vi fram till att alla Astrids kompisar är såhära äldre men jag är undantaget xD

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ulrik är sämst.. :P

2011-11-26 @ 22:54:14
URL: http://jennifergranqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0