kandu

Jag har ju bloggat sämst.. Men det blir så idag också, för jag, matilda, filippa och maria ska dra in till stan snart xD
Vi eller iaf jag och Maria kommer vara på stan hela dagen för hon ska typ hem kring fem och då blir de så onödigt om hon ska åka fram och tillbaka.. ;)
Igår så var vi ju på stan jag köpte en julklapp, vi träffade Sacha :D Det var väl kul och så var vi med hans kompis som jag tror kallades för typ schampo eller nå sånt.. xD
Ajja, de var väl kul.. Fast vi drog ganska fort för att Maria och Matilda ville dra :(
PussPuss
Min hoodie jag har fixat om (luleå hockey egebtligen..)
Ett linne från hm de är lila egentligen..
Sen så ba vanliga leggings..
Ja det ser asfult ut hur jag står, man ser båda benen just äs you know ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0