Ärru cool nu

Sitter på golvet i vardagsrummet less som fan. Ska väl sova igen snart eller göra mer teknik.. Vi har ju fan asmycke att göra D: -.-..
Änglabarn
Såg mitt änglabarn, jag svär jag såg mitt änglabarn
Var så vacker, gick och nynnade på nya sånger, svart hy så oskyldigt ung.
Vi börja skratta, jag ba klappa hennes korta hår
Jag visste att hon var nå speciellt, fick höra att hon blivit väldigt sjuk
Änglabarn
Hon lever jag vet de, plockar nå från gräset
på nån sekund blev hennes liv till en flyktings
Tog ett riktigt djupt andetag
vad ska hon göra, kämpa med det hon har?
Änglabarn
When Im gone, you need love
I go where ever you will go
Bring me back to you
Runaway with my love
Always waiting, waiting for you
to let me inside
where your fire burn
city with angels
There are no place that is safe
calling all angels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0