I will walk on the sky

Idag så var jag med Eve, Sacha och Shantiiiii. Askul Jo :D
Nämeen var inne i stan några immar med eve sen så mötte vi upp Sacha och sen så såg jag Shanti och då var han med oss också :D
Ajja de hela slutade med att dom andra drog hem och jag hängde med Shanti på uh, mysigt :)
Han försökte ju lära mig spela biljard.. AHHAHAHAHAHAHA det gick inte bra, vi slutade spela och han började spela gitarr för mig :D Sen så snackade vi om lite saker.. Han övertalade mig att stanna och de gjorde ju så att jag blev typ en timme sen hem, så mamma vart sur så jag inte fick gå tillbaka :c
Ajja de var kul å träffa dom ;)


HAHAHAH HELTJÄVLA RUFFSIG XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0