Det är ju löjligt

Vet inte vad jag ska blogga om, de är ju kul att blogga för de är ju hyfsat många som läser min blogg..
Men ingen kommenterar och då blir det inte lika kul!! :( ;)
Så börja kommentera :P
Ska snart hoppa in i duschen, ska ju va "fin" för Eve emorn HAHAHAHA :D Faan vad jag älskar oss :love:
Den luktar mums, alltså milkshake (ahahahahahahah eve fattar) och jordgubb :D
Fick den i min paketkalender, man brukar ju typ ha en choklad kalender men jag har en paket kalender :D
Fick även Schampo och balsam från Bed Head ett sjuukt bra märke faktiskt ;) Ajja, de luktar mums typ fruktigt men sött xD

Kommentarer
Postat av: evelina

ghaahahaAHHAHAHAHA MILKSHAKE <3 <3

i love us......

2011-12-08 @ 20:07:27
URL: http://evviehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0